Selinakbas Meliha0263 Kiz başka hastanemi yok git başka yere öyle şey olurmu Allah korusun sen çocuğunu kaybetsen, bunun sorumlusu hastane. Ne demek yatırmıyorlar olmaz öyle sey
FKRKS29 Meliha0263 benim bazen çok açık pembe geliyo hemen kesiliyo acile falan gidince kaç ped geldi diyo çek fotosunu demişti Bi doktor gösteriyom böyle pecetede az ya bundan bisi olmaz diyip fazla ilgilenmeyen yolluyorlar 🤷♀️🤦♀️
Tubik61 Benm sadece peçeteye gelecek şekilde az bi kanamam oldu ama bebeğimiz kalbi durmuştu. Kanamanın azı çoğu olmaz genelikte hepsi tehlikelidir