Gns5501 Gebelik şekerim var, cuma gününe kadar normal gelmezse sezeryan olacağım 39. Hafta oluyor cuma. İstersen suni sancı deneyelim dedi ama çatı muayenesi yapmadı doktor. Sizce denemeli miyim?
DnzTnr Gns5501 doğumda o şekerin bı sorun olur mu bilmem ama ben olsam kesinlikle normal doğumu denerdim bebekte kanaldaysa zaten yolun yarısı bitmiş gibi düşün 🥰 zaten normal doğum olmazsa mecbur sezaryene dönecek yani o cepte ama normali bı dene en azından denedim olmadi dersin. Çünkü sezaryende doğum kolay ama sonrası çok uzun bı surec ama normal doğumda bebek çıktığı an bitiyor bütün derdin. Hemde süt gelmesi vs her türlü avantaj yani. Sen bilirsin ama bence bı dene ne kaybedersin ki.
Gns5501 DnzTnr ya travma kalır diye korkuyorum, ya da başka bişey olur diye. Denemekten de çekinmiyorum halbuki ama kararsız kaldım. Hiç sancım da yok