33+4 haftalık gebeyim 4 gündür şiddetli ishal kusma yaşıyordum bugün ekstra olarak burun kanaması ve tansiyon düşüklüğü ve iki böbrekte de siddetli agri karin agrisi da eklendi ilçede oturuyorum ambulansı arasam beni merkezde ki hastaneye bırakır mı? Bir kaç gün önce dizanteri demişlerdi artık kusmadan ishalden vücudumun dehirdasyona uğrayacağından Allah korusun bebeğin de etkileneceğinden korkuyorum gelir mi