Kader111 Kızlar bugün kontrole gideceğim 38 3 bebeğimi gelişimi 2 hafta önde iri bir bebek dedi doktor sezaryen isticem aynı gün yada bir soran ki gün alı r mı acaba evimizi hastaneye uzak ilçeden gidiyoruz ???
Zehra_25x Kader111 doktora bagli canm bazi doktorlar istersen hemen alalim diyor ac gitmen lazim onda. Sen bi sor doktoruna bugun yapabilirmiyiz ac geldm falan diye.
BurcuLice Kader111 aynı gün almaz gece 12 den sonra birşey yememeniz gerekiyor 38+2 de 5.800 doğdu oğlum rabbim sağlıkla kavuştursun
Zehra_25x Kader111 doktorm izin gunune ve yogunluguna bagli cnm ozelde genelde nezaman istesen aliyorlar bebisi.
Zehra_25x Kader111 sancin falan yoksa pazartesi falan git bence biraz daha icerde olmanin tadini cikar 🙃
Kader111 Zehra_25x ben çok yoruldum valla canım alsınlar istiyorum artık hem gelişimi tamam bir sıkınız yok kavuşabiliriz heyecanlıyım bakalım hayırlısı inşallah alır 😊😅😊