selam kızlar doğumun başlaması için öneriniz var mı?
39+1 olduk, nstde az sancı çıkıyor hiç açılma yok.
vücudumda 2 haftadır çok kötü kaşıntı var gittikçe artıyor sanki. kan değerlerim normal çıktı devlet hastanesi sabret diyor. tüp bebek doktorum gel alayım diyor 🫣 ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.