soulmate35 20 haftalığız şuan ama hareketler düzensiz bir gün aşırı hissediyorum bir gün tık yok ne zaman düzene girer bu bugün cok hissedemedim nedense
Beyazeller soulmate35 Ben o haftalarda ilk kez hissetmiştim çok hafifti . Benimki uyumayı çok seviyor
yanlisanlamaama soulmate35 o haftalarda normal bende düzenli hissedemiyordum 25ten sonra falan düzene girdi
Tugba_A_d Zeynepozcan 31+1 olduk ama hala düzensiz hareketleri bazen 2 gün bile hareket etmediği oluyo