Uselemekndz Kızlar ben gebelik için sağlık ocağına gittiğimde bana 3 tane aşı verdi 2 şer ay arayla 1. Tetanoz oldum ama ağrısından acısından duramadım 2. Ve 3. Olmadım daha onlar ne için bir de olmasam acaba sıkıntı olur mu ?
2_evlatyolda Uselemekndz ben oplumda yaptırmadım Bişey olmadı dogum sonrası yapıldı şimdi kızımda doktorum yaptır dedi tek doz yeter dedi 2 doz olursada iyi olur dedi 3. Nün yapıldıgını bilmiyodum
Beyazeller Uselemekndz Ben 2 doz oldum . Mutlaka olmanız gerekiyor dediler . Benimde ağrıtmıştı , buz iyi geliyormuş .
Uselemekndz Zeynepozcan hepsi mi onunla alakalı olmasam olurmu yani bir kere oldum çünkü sıkıntı çıkarır mı ki doğum zamanı hastane de
Zeynepozcan Uselemekndz hepsi mi alakalı bilmiyorum canım yanlış yönlendirmek istemem ama gebelikte tetanoz bu sebepten yapılıyor onu biliyorum
Deletedmom_106 Uselemekndz 2. Si ilki gbi olmadı Bnde.çok ağrı yapmadı 2 doz vurulmanız şart ben öyle biliyorum