Aybarsmom_ GizemElf Philips azur kullaniyorum çok memnunum . Kumaşın cinsine göre ısıyı kendi ayarliyor buharı da çok yüksek tek seferde dümdüz yapıyor kıyafetleri
DnzTnr GizemElf bende Philips azur kullaniyorum herkese de tavsiye ettim aldırdım çok memnun kaldılar. Buhari çok iyi hareketsiz kalinca buhar veriyor yakmıyor yani yada uzun süre dik kalinca kendini kapatıyor. Düzlemeside çok iyi kotları bile tek kattan utuluyorum çeviriyorum diğer tarafıda utulemis daha hiç biseyi iki taraflı utulemedim hep tek yüz yetti. Ve ütüsü uzun süre dayanıyor önceki utumde utulerdim dolaba çok hassas asmazsam geri karışırdi ama simdi eşim aynı gömleği iki gün giysin yiine ütülü duruyor. Valla biraz pazarlamacı gibi övdüm ama gerçekten memnunum çok seviyorum bozulur falan diyede aklım cikiyor. Çok yaygın bi ütü ele oturmasi falan çok güzel etrafınızdaki araştırın illaki kullanan çıkar bı alın bakin zaten deneyince anlayacaksınız
umut123_ GizemElf tefal kazanlı ütü. Çevremde kim tefal kullandıysa çok memnun muhakkak değerlendirilmesini öneririm
GizemElf DnzTnr çok teşekkür ederim sözleriniz beni çok ikna etti kodu paylaşır mısınız rica etsem yanlış bir ürün almıyım🌸
DnzTnr GizemElf şuan evde değilim koduda hiç bilmem Philips azur pro benim galiba. Ama azurun bütün serileri iyimis zaten. Fiyat olarak bakabilirsiniz hangisi uygunsa size onu alirsiniz Philips azur, pro, elit, tercih sizin