Ebrarliva Kızlar bu akşam başladı ya bebek aşağıya tekme atiyor ve baskı yapior vajinamadada yanma oluyor bebek öyle yapinca kötü biseymi acaba normalmi bilmiyorum bilen varmi
yenianneguney Ebrarliva benimde öyle normal son haftalarda oluyor için rahat değilse mutlaka doktora git tabi