Wenda 4 aylık bebeğim var 40 çıktıktan sonra ilk adetimi 27 Mart’ta oldum sadece 1 2 gün oynuyor arada… Afedersiniz ama 20 Mayıs’ta berberlik oldu ama eşim içime bosalmadi yani belim griyor der olcam gibi ma olamıyorum ins bişey çıkmaz yarın sağlık ocağına gidicem