Hanfnr_1 kuzum şuan hiçbir şey yapmana gerek yok Allah anneleri öyle bir yaratmış ki bebeğinin ilk ağlamasını duyduğun kokusunu içine çektiğin vakit sütün iniyor zaten. Ha başta az gelir çok gelir o önemli değil zaten yeni doğduğu vakit midesi bir kiraz hacmiyle doluyor. Sütünün az geldiğini düşünürsen bol bol bebeğinin ellerini göğsüne temas ettir. Zaten o emdikçe sütün çoğalacak. Yanında değilken bile o acıktıysa korktuysa canı yandıysa göğsün sızlar sütün akar. Doğumdan 1 hafta sonra hala sütüm az dersen tahin tüket yeşillik ye bulgur ye en önemlisi de aynı gebelikteki gibi bol bol su iç lohusa şerbeti iç