Ay çok geçmiş olsun🤦🏽♀️ benimde sağ böbregim çok büyüdü ya dayanıcaksın diyor üroloji doktoru yada stent takıcaz diyor. Açıkcası stent istemiyorum daha yeni serklaj ameliyatı oldum sürekli enfeksiyonum oluyor zaten bir işlem daha istemiyordum ama agrısı çok kötü.. yastık desteksiz uyuyamıyorum oturamıyorum birde benim ikiz gebelik tek yumurta tek kese daha da baskı oluyor büyüdükçe. Napıcam bilmiyorum🤦🏽♀️