18+0 hamileyim, doktorum plesantanın aşağıda olduğunu yukarı çıkacağını kanama yapma ihtimali olduğunu söyledi kontrolden geldikten sonra kanama yaşadım kontrole çağırdı bir sorun göremedi plesnataya bağlı olabilir dinlen iş yapma vs dedi böyle olup gününde doğum yapan varmı biraz araştırdım erken doğumu tetikliyor yazmışlar moralim çok bozuldu 🥺🥺🥺