Aslihan21 İyi geceler kızlar sanırım sancım var dhaa 36. Haftadayım bebek zaten küçük kızım ve ben hastayım çantam tam değil napıcam bilmşyorum dua edinn🥲🥲
Esenturgay Aslihan21 canım ben 35 e yeni girdim merak ediyorum sancı nasıl bir şey ? Neye benziyor tarif eder misin
Aslihan21 123esr_ ilk doğumdaki sancı gibiydi belime giriyor önce sonra karnıma yayılıyor bebek toplanıyor sertleşiyor 2 dakika sonra normale dönüyordu
Aslihan21 Merveftm 10 dakikada 15 dakikadaydı uyumayı denemedim gerçek sancıysa uyandırır yatırmaz zaten dedim
Smia Yalancı sancı olmasın canım o son haftalar artıyor ya bende 36 dayım dogurcak gibi oluyorum arada ama hep o yalancı sancı olayi
Aslihan21 Smia baya sürdü canım kalkıp duş alıp hastaneye gidicektim yani sonra zorla uyudum dedim gerçek sancıysa uyandırır zaten
bsrguneri03 Aslihan21 sanırım kasıklara vurunca gerçek sancı oluyor bende tam bilmiyorum ama öyle söylediler banada 🤷🏻♀️☺️
Merveftm Aslihan21 Nasıl oldun şimdi kuzum merak ettim. Bazen yalancı sancılar vuruyor banada oluyor o 36+6 olduk bazen baya uzun sürüyor bazen 5 10 dk geçiyor sonra .
Elisanne Merveftm Adet sancısının şiddetli versiyonu. Şiddeti gitgide artıyor ve dakika aralığı da azalıyor. Dayanamayacak seviyeye gelince bilki açılman oluyor
Aslihan21 Merveftm şimdi iyiyim canım ama dün akşam 7 de başladı ve gece 3 de felan kesildi şiddetliydi baya ve ara kısalmıştı acaba doğuruyormuyum dedim🥲
Aslihan21 Esenturgay belinden başlıyor cız cız düşen bi ağrı sonra kasıktan karna yayılıyor sanki ishal olunca ağrır dayanamazsın ya öyle bi karın ağrısı ağrısı oluyor seni sıkılştıran
Aslihan21 bsrguneri03 Yaşayınca anlıyorsun canım direk tanıyorsunn 2 yıl önce yaşadım ama unutmuşum hatırlasam zaten yapmazdım😂 ama dün gece deidmkş bu sancıdan