Zeynepozcan nevzatbaskomser kız ne ara doğurdun gözün aydın anladığım kadarıyla küvözde bebişin en kısa sürede kavuşun ❤️
bitterciko nevzatbaskomser solunum sıkıntısı geçince çıkarırlar o her bebeğe göre değişiyor kilosu nasıldı
Aybarsmom_ nevzatbaskomser aaa çok şaşırdımm. Haftamız aynıydı 🥺 Allah’ım bir an önce kucağına almayı kavuşmayı nasip etsin hemen toparlar inşallahh 🙏🏻🙏🏻 sen nasilsin?
Hilalbeby nevzatbaskomser merhaba benimde şuan 34 haftalık 2 kilo yatış verildi 2 cm açıklık var serum veriyorlar erken doğumu önlemek için sizce doğarsa alırlar mı kuveze
bitterciko nevzatbaskomser aslında o da hastaneye göre değişiyor ben bebeğimi 3 saatte bir gördüm emzirdim 1 hafta boyunca . Hiç ayrılmam hastaneden ama buna izin veren hastane pek yok sanırım
nevzatbaskomser Zynpkrc Şikayetim yoktu nstde hareketsiz dedıler ultrasonda solunum hareketleri görülmedi
Aybarsmom_ nevzatbaskomser gün içinde hareketleri azalmış mıydı ki? Bilgi verdiler mi bebeğin nasıl şuan? Allah’ım ağrını hafifletsin ikiniz de hemen toparlaniirsiniz inşallah
nevzatbaskomser Aybarsmom_ Hareket ediyordu ultrasonda görünüyordu kalp atışı da normaldi akciğer hareketleri yoktu sadece. Nstde uyuyor gibiydi şimdi solunum cihazına bağlı yorgun dediler göremedim henüz
Aybarsmom_ nevzatbaskomser anladım canım çok geçmiş olsun. Ben 23 yıl önce 31 haftalık 1650 gram doğmuşum. 3 gün kuvözde kalmışım akciğerlerim toparlayinca çıkarmışlar hemen. Allah’ın izniyle oğlun da toparlar bu zamanda herşey çok daha gelişti zaten
Pinklove nevzatbaskomser aa daha geçen gün konuştuk 37 de sezeryan planlıyordunuz. Geçmiş olsun, sağlıkla kavuşun. Çok kalmaz kilosu 2500 olunca bırakırlar büyük ihtimal 2 haftaya🙏🙏