Pnardrn Kızlar 37+3 haftalık hamileyim mide yanmasından uyuyamıyorum aynı sorunu yaşayanlar var mi içtiğim suyun haddi hesabı yok sol tarafıma yatsam da olmuyor 🥺
Bebisinannesi29 Pnardrn bende 38+5 im bana tek iyi gelen şey gaviscon. Doktorum vermişti. Hatta şuan bitti mide yanmamdan duramıyorum su içmekten gına geldi çünkü çok sık tuvalete çıkıyorum 🥴 Allah yardımcımız olsun 🥰
Mlkkkkkk Pnardrn rennie duo diye bir şurup yazdı doktor yutar yutmaz geciyor benim de aşırı yanıyordu midem gözlerim yaşarıyordu
Ilayy_da Pnardrn ben hep sıcak ya da ılık süt içerek rahatlatabildim mide yanmasını, öneririm. Büyük bir bardak dolusu içerseniz inşallah faydasını görürsünüz
Muazzezeker Pnardrn rennie cigneme tableti var o da ise yarıyor yani bende işe yaradı baya benimde çok kötüydü Bi iki haftaya kadar onu kullandığımdan beri eskisi gibi değil tabi yenilen şeylerinden etkisi oluyor ister istemez
Hayrnnisaors97 Soda yada süt deneyin bende de bu hafta başladı yanma geçmiş olsun sadece soda iyi geliyor bana
Pnardrn Bebisinannesi29 gaviscon hiç bir işe yaramıyor ya 🥺 bu son aylarda Allah yardımcımız olsun gerçekten
Bilge1hira Nidanurfirat evet katılıyorum doğuma girdiğim ana kadar hep sakız çiğnedim yoksa dayanılacak gibi değildi 😂
Honeybaby_ Doktorunuzdan mide koruyucu isteyin kesinlikle hiç yanma ağrı olmuyor herşeyi rahat yiyebiliyorsunuz