bitterciko İki gündür yumurta akı gibi ara ara peçeteye parça geliyor ama kan yok içinde 35+4 bu arada . Dün serçe parmağım kadardı bugün daha büyük bir parça geldi sabah şimdi yine gelmiş
YaseminBatrk bitterciko nişan kırmızı pembe kahverengi oluyor. Bu dediğiniz akıntı enfeksiyon da olabilir. Ya da korunmasız ilişki yasadiysaniz içinizde kalan spermlerdir.
Aysukuzey06 bitterciko bendede 2 hafta kadar bu sekilde akintilar geldi dün ilk defa acik pembemsi akinti geldi sümüksü yapida bugunde geldi nisan gelmis oldu yani 39 haftadayim bende
cevriye35_ bitterciko benim de o şekilde gelmişti bi haftaya kalmadan doğum yaptim hayirlisiyla saglikla gelsin
bitterciko YaseminBatrk yeni idrar tahlili yaptırdım temiz çıktı ilişki yasak zaten hiç birliktelik olmadı hamilelik sürecinde
naneli_seker benimde iki gundur nisan geliyor fakat sonrasında sanci baslamiyor normalde ilk hamileligimde 24saat gecmeden sancim baslayip dogum yapmistim ama bunda beklemedeyim
bitterciko naneli_seker benim sancılarım vardı doktor dikkat et dedi ama öyle düzenli olmadığı için dikkate almıyorum üstüne de bu gelince tedirgin oldum
naneli_seker bitterciko benimde sancilarim duzensiz..bebegin hareketlerini gozlemle ben oyle yapiyorum
bitterciko naneli_seker çok şükür onun hareketleri iyi hastane çok uzak gitmek çok zor geliyor 🤦🏻♀️yoksa bu kadar hayatta bekleyemezdim
bitterciko GulsahAsgerova yok maalesef en son dün geldi . Doktor randevum 9 unda . Parça parça gelebiliyormuş nişan sanırım öyle oluyor