cauuv1 Su gibi akıntı dogum belirtisi olabilir mi? Yani akıntı gibi de degil aslında sadece şeffaflık var ne az ne çok akmış . Nedir bu lütfen söyleyin acill haftam 36+6
Sacmalama_engiinn cauuv1 benim de 40 haftada suyum sızıntı olarak gelmişti akıntı diye aldırmadım ama kafam rahat olsun diye doktora gittim doğum başlamış meğersem sende ihmal etme git bence
Sibel_72 Sakin olun hersey olabılır idrarda akıntıda suyunuzda peceteyle kendınızı kurutun sonra kontrol edin istemsızce oluyorsa acile gidin direk
Kmleykrtbn Ben ilk hamileligimde çok afedersiniz hafif idrar kaçırma gibi azcık su gelmişti idrarimi kaçırdım sanmistim halbuki lavabodan çıktıktan hemen sonra oldu doğuma gittim isterseniz vakit kaybetmeden doktorunuza ulaşın