Kızlar önceki gebeliğimde gebelik zehirlenmesi yani preeklampsi geçirip 34. Hafta doktor müdahelesiyle doğumum başlatılıp doğurdum. Bi hafta hastanede yattım. Çocugum ve ben yoğun bakım süreci atlattık. Şuan 40+1 gebeyim iki gündür tansiyonum çıkıyor doktora gitsem yine suni sancı ve müdahele ile doğumu başlatacak ve suni sancı ile deliriyorum. Evde doğumu nasıl başlatabilirim yok mu bi yolu yöntemi suyumu falan evde kendim getiremez miyim acaba sancılarım başlasa kendiliğinden deliricem artık