Gnc16 Selam herkese dun 37+5 de sezeryan dogum yaptımm ne dogum ne ıgne ne sonda hıcbırı korktugum gıbı degılmıs olmadı spınal oldum hıc bısı hıssetmıyosun sondanında bıseysı yok uyusuklugun gecınce o ılk agrılarını hıssetmen ve o ılk yuruyus fecıydı sag salım kavustum bebegıme sukur agrım var tabıkı bazen dayanılmaz oluyoo smdıden gogus ucum yata oldu bos emzırıyorum sutum gelmedı cunku onerısı olan varmı kızlar sutum gelmıyo napsak olmadı
Blackmelody Gnc16 sıcak suyla masaj yap aslında eşinin sırtına gogus hizana yağla masaj yapması , duşta masaj yapması bunlar çok etkiliymiş.
Eflnemn Gnc16 sıcak suyla masaj yap duş en iyisi boşa da olsa emzir sürekli bebek çektikçe gelir sütun inşallah
Berilikom Gnc16 sağlık la büyüsün cnm neden 38 tam dolmadan oldu doğum doktor mu uygun gördü yada herhangi bir durummu oldu umarım çabuk gelir sütün❤️🙏😘
Aslitiryak Sıcak suda kuru inciri kaynat iç şakır şakır süt Akıcak Acele etmeyin emzirmeye devam edin süt emdikçe çoğalıyor ve göğüs ucu kremi kullan muhakkak
Gnc16 Berilikom sancım vardı hıssetmıyodum bebekde daha fazla strese gırmesın dedı alalım dedı cok kucucukk gelıyo ınsana tabı
Gnc16 Duşa gıremedım henuz yarın ınsallah sıcak suyu goguslerıme tutayım onu deneyım tabıkı ınsallah gelır bos memeyı verıyorm zaten mecburen mama basladık ac cunku