_ilayda_ Ozgeguney amin inşallah evet herşeyi bitti sayılır şükür. Sadece kıyafet ve bebek arabası kaldı bakalım onlarda olsa tamamdır🌸 siz peki?
Ozgeguney _ilayda_ benim de yıkayıp ütülemek kaldı çok şükür. Haftaya başlasam mı yoksa erken mi karar veremedim 🤷🏻♀️
esraEb _ilayda_ benimki erkek Allah nasip ederse. Evet doğuma yaklaşmanın stresi de başladı sanırım 😤askerler gibi Şafak sayıyorum 🙈 salı günü de gebe okuluna başlıyorum inşallah. Bir şeyler öğrenince belki stresim azalır 😄
Gul_er_66 _ilayda_ Bizim de son 64 ağustosun 6 sı gösteriyo uygulama ama vakit saat ne zaman olur Allah bilir😊
Gul_er_66 _ilayda_ Amin inşallah Allah o darda kimseyi koymasın hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Zeyzeyy27 _ilayda_ amin inşallah benimki de ikinci kızım var herkes bana da erkek gibi bu diyolar ama nasip bakalım sağlıklı olsunlarda kızda erkek de başımızın üstüne 💕
_ilayda_ Ozgeguney siz bilirsiniz ama bence başlayın şimdiden ne olur ne olmaz insanlık hali. Ben alışveriş yaptıktan sonra başlamayı dusunuyorum her ihtimale karşı bulunsun köşede 🌸
Hazal7706 _ilayda_ tabiki sağlikla kucaklarimiza alalım insAllah canim benim. Sende bana dua et 2. Sezeryan olacagi icin korkuyorm bnde her turlu zor anne olmak