Bi sakıncası yok canım kanal yaptırdım ağrı kesicide içtim ve kanal yapılmadan önce iltihap olduğu için antibiyotikte kullandım ve yaptırmak için en uygun zamandasın diş rahatsızlığı cidden çok kötü yarın öbür gün ilerleyebilir fazla rahatsızlık vermeden yaptırmanın tavsiye ederim tabi sen yinede kadın doğumcuya danış.Geçmis olsun 🙂