Esrardc Bhr0101 3ay kullandım 2sinde oldu ama kimyasal geçirdim yumurtalarım tam büyümedi ama bunu sakın kafaya takıp bende geçiricem diye düşünmeyin herkeste bir olmuyor yazsammı yazmasammı dedim ama dediğim gibi herkeste farklı sonuç verir
Oznur_ece65 Bhr0101 ben kaldım canım ilk aydan hemde sıkıntı yapma kafana takma Allahın izniyle olur inşallah herkeste ilk tutacak diye bişey yok nasip rabbim istediyse elbette olur olumlu düşün olumlu olsun hakkında hayırlısı olsun inşallah canım