inciata 33+4m bugün idrat tahlili verdim lökosit normal çıkmış ama eritrosit(kan) yüksek çıkmış 16 çıkmış blood ta 2 ++ çıkmış ne oluyor kormmalımıyım ya endişelendim 😭
Leman2001 Birşey olmaz eritrosit kırmızı kanın çökme hızı.Bendede yüksek cıktı doktorum korkmana gerek olmadıgını söyledi.