Yesimmm93 Arkadaşlar herkese iyi akşamlar 31 haftalık hamileyım 10 gün önce şiddetli boğaz agrıaı yaşadım ama hayatım boyunca böyle bir Ağrı çekmemiştim resmen yutkunamadım hiç hep tükürdüm çok acı çektım sonradan kulagıma kadar vurdu Ağrı 2 gün evde geçer diye bekledım geçmeyınce acile gittik 3 tane acil degıstırdık en sonunda bir tanesi tahlıl yaptı crp 88 çıktı largopen verdı .Kendı kadın hastalıkları doktormda 2 gün önceden başka bir antibiyotik başlatmıştı neyse onu bıraktık.ama HErgün dahada kötü oldum gözlerim komple kapandı enfeksıyondan ve kabuk tuttu altı üstü .Halsizlik desenız muhtaç oldum resmen bir bardak su verene. Hastanede serum taktılar o sırada da bayılmışım anliycagınız iyice mafoldum sonra kadın doğumluma gittim oda Alerjı ilacı verdı burnum ve gözlerim aralıksız akmaya başlamıştı cunku ama yine iyi olamadım KBB doktoruna gittim herşey yolunda sadece boğazda lenf bezin şişmiş .Enfeksıyon doktoruna git sen o sana tahlıller yapar bizlik bir durum yok dedi enfeksıyon doktoruna gittim oda tüm testlerın temiz zaten tüm testlerine bakışmış bulaşıcı hastalıklar için dedi dünden beri ellerimde ve ayaklarımda resımdeki gibi noktalar çıktı halsızlıgım daha iyi ama şimdide ekstra bu el ayaklarımdakilerin acısıyla uğraşıyorum.Enfeksıyon doktoruna söyledık Bugün tüm testlerim normal dedi oda bilemiyor daha kötü olursan gel dedi .Başına böyle bişey gelen var mı ? K.Bakmayın çok uzun oldu
Ask-bebegim Yesimmm93 kaşıntı var mı sadece. Acı mi. Var. 2 sene önce benimde bu şekilde hem acı kızarıklık hemde kaşıntı vardı. Sonra çoğalmaya başladı yayaklarimin altı ellerim parmaklarım yüzüm çenem olmaya başladı alerji testi yaptırdık. Hayvan tuyune ve toz akarlarina karşı alerjim çıktı. ( Evde 2 tane köpek almıştık ama 5 ay sonra çıktı alerjim) acaba sizinde vücut birdeye alerjik reaksiyon göstermiş olabilirmi bilemedim
Yesimmm93 Ask-bebegim hiç kaşınmıyor canım sadece açıyor .Kadın doğumluma mesaj attım hani belki jargopenden diyedir diye oda cevap atmadı ne yapacağımı şaşırdım