Arelin_kardesi 28 haftalık oldum dun geceden beri aşırı sancı var karnimda doktora da gittim ishal ve gaz sıkışması dedi hiç birşey yapmadılar evde bı çözüm bilen varsa lütfen yardımcı olur musunuz
Leman2001 Bendede çok oluyordu.Doktorum ilaç yazdı onu kullandığımdan beri rahatım.Karnımda sancı veya qaz sıkışması falan olmuyor