Kızlar 33+3 günlük hamileyim.Gıcık şeklimde ölsürüğüm mevcut😩 Normalde zaten ara ara vücudumda sıcak basması oluyor.Simdi öksürünce dahada artıyor.Bebiş öksürükten zarar görmez değil mi? Şuan elma kaynattım içtim.Ballı bişey tüketemiyorum, bala alerjim var.Dedim en kötü keçinoynuzu pekmezini ılık sütle içeyim dedim.Hamilelikte keçiboynuzu pekmezi tüketen var mı aranızda? Bu süreci nasıl atlatabilirim yardım lütfen🙏🏻