Bende 36 dayım ilk gebeliğim. Alt karın bölgemde tarif edemediğim şeyler oluyor karınca gibi uzun bıçak gibi birşeyler saplanıyor. Çok yuruyemiyorum ve yorgunum doktorum salı nst de gerilmelerin başlamış hazırlıklı ol demişti ama ben doğum başlangıcı mı bu yaşadıklarım bilmiyorum