Merhaba, 2 yıllık evliyim ve ikinci hamileliğim, ilk gebeliğim 7. Haftada düşükle sonuçlandığı için ( 9. Haftada kanama yüzünden doktora gidince fark edildi) bu sefer çok gerginim. Şu an 15. Haftam bu ay vajinal mantar sorunu yaşıyorum 1-2 kere pembe akıntım oldu ama çok tahriş hissetmiştim o yüzden vajinamdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Fakat 3 gün önce iç çamaşırımda 1-2 damla açık kahverengi akıntı gördüm sonra kesildi normal beyaz akıntı gelmeye devam ediyor. Dünden beri de sağ kasığımda baskı hissediyorum ama gaz ağrısı gibi ayrıca alt karnimda şişkinlik var. Bunları internette arayınca normal olduğu yazıyor ama yine de endişeliyim. Çarşamba günü randevum ama çok korkuyorum. Bişey olmuş müdür sizce?