İlk üç ay 2 saate bir birşeyler yemek zorunda kaliyordum hatta 2 saatten sonra birşey yemezsem elim kolum kalkmıyor acayip derecede elim ayağım titremeye başlıyordu. Havuc salatalık roka marul domates peynir o şekilde gecistirdim. Çok şükür düzene girdi şuanda 2 öğün yiyorum arada da ayran meyve filan. 20 haftalık olduk.