Kızlar iyi akşamlar akşam üstü hafif bir kaşık sancım vardı doğum evine gittim oradaki doktorun ultrason cihazı eskiydi baya bi orda 11haftalık çıktım ama kendi doktoruma göre suan 10haftalıgım cinsiyet tahmini yaptı erkek dedi ama çok küçük henüz benimkisi sadece bir tahmin dedi size bu haftalarda tahmin yürütüp doğru çıkan yada yanılan oldu mu merak ettim bir oğlum var kızım olsun çok istedim ama oğlan olursada mutlu olurum Allah hayırlı evlat versin