mrsperaa Kızlar merhabalar 35 haftalığım ayaklarım çok ağrıyor üstüne bile basamıyorum. Oturduğum yerden kalkmak istemiyorum o derece ağrıyor ne yapabilirim benim gibi olan var mi aranızda 🥹
Leman2001 Aynı durumu bende yaşıyıyorum en çokda geceleri.Ayağımın altına yastık koyuyorum uyurken öyle biraz rahat oluyo