Elcgulcan canım 37+6 haftalık hamileyim bugün çatı muayenesi oldum çatım çok dar olduğu için çok acıdı doktor çok zor normal doğum dedi şuan 3.700 gününe gelene kadar çok kilo alır dedi. Yediğim içtiğim her şey bebeğime yarıyormuş zorunlu sezeryan olacağım.