emelbulbul ben kalmıştım oglum 17 aylıkken. Ama doktora spirali çekin zararı olmasjn dedjm. Neyse işleme alındım 3 saat sonunda uyanmışım. Bana doktor dediki iyiki çekin demjssjn spiral rahim duvarına yapışmış nerdeyse olecektjn kan kaybindan. Tabi o sırada sadece kese vardi oda bozulmus onu da almislar. Benim böyle bi deneyimim olmustu ama tabi herkeste olacak diye biaey yok 1000de 1 ihtimal beni bulmus ne yazık ki🥴