Ervaduru bende çekiyorum ama benimki migren ve genetik bizde şuan 6+3 olduk ve migren ilacımı içemiyorum tüp bebekle olduğu için o süreçte de içemedim . Migrenim tuttuğu zaman en az 2 gün geçmez daha çok mide bulantısı oluyor , enseme vuruyor sonra gözüme vuruyor burnumu bile tıkıyor o derecede ben neler yapıyorum; migren taşı var mentollü onu kullanıyorum , buz koyuyorum , kahve içiyorum içine limon sıkıyorum iyi geliyor,kafamı sımsıkı bağlıyorum hatta geçen öyle uyuya kalmışım bir uyandım kafam uyuşmuş hissetmiyorum 😅ben böyle baş etmeye çalışıyorum Allah kolaylık versin baş ağrısı çok zor .💕