Bugun yaptırdım aclık 87, 1. Saat tokluk 220, 2. Saat Tokluk 147 cıktı normalde sekerim yoktur, doktor dikkat et dedi ve bugunden ıtıbaran diyete basladım kendimce, diyetisyene yonlendırmedı saglıklı ve dengeli beslen dedi haftaya düzenli olcumler yap bakalım dedi, evde yemek sonrası ne kadar olçum yaptıysam tokluk 150 üstüne cıkmazdı, bugün o 75 lik glikoz sonrası sonuclar böyle,doktorum 1saat tokluk onemli olan dedı ama devlette sanırım 2. Saat tokluk baz alınıyor oyle mi