Hil7889 benim oğlumda 2 tur vardı 30 haftadan sonra sürekli kontrole gittik çünkü hareket etmiyordu hareketlerini iyi izleyin hareket etmediğini düşündüğünüzde hemen nstye bağlanın 36-38 arası 2 günde bir gidiyorduk doktora 38 de acil sezeryan oldum kordondan dolayı doğum kanalına inemiyordu zaten açılmam vs de yoktu 4 gün tatil vardı doktor seni böyle gönderemeyiz dedi hareketleri çok azalmıştı iyi takip gerekiyor