22 haftalik ikiz hamileyim rahim agzi kisalmam vardi suan tamamen acilmis durumda.kese disari cikariyor sonra bianda kapanip oceri giriyor.bunu ultrasonda gördük.doktorum yapacak biseyimiz yok evde yatacaksin beklicez dedi.kafayi yemek uzereyim allahim bebeklerimi bana bağışlasın