Melo91 Ayak bileklerimde kaşıntı var sivrisinek ısırmış gibi, internetten baktım kolestaz falan diyor başına böyle bir durum gelen var mı? 30+3 haftalık bu arada
guzelanne01_ Melo91 ben alerjik birisi olduğum için hep yaşadığım sorun canım ilaçta kullanamıyorum yasak ,sende böyle bir sorun yoksa doktoruna danış
Melo91 Bilinmiyor_25 bende şüpheleniyorum ama pek emin değilim şimdi havalarda ısındı Kapı pencere açık sivrisinek olabilir mi emin değilim sizin başka bir belirti var mı
Bilinmiyor_25 Melo91 benimde alt ast normal safra asitlerime baktırmamı söyledi sonucu 4 5 güne çıkacak
Bilinmiyor_25 Melo91 yok hafif bir kaşıntım vardı ama doktor çok korkuttu beni ya masum gözüküyor ama sıkıntılı bir durum diye o yüzden tahlil bekliyoruz eğer sorun çıkarsa hemen doğum gerçekleştirecek bebek için sıkıntılı bir durum