Kızlar yardiminzia ihtiyacım var
Benim bugün farkettim normalde bakmam yada hiç denk gelmemişmdir göğusmde böyle bastirirak baktığımda üst kısmında yada göğüs ucuna yakın kenarlarinda böyle minik Yuvarlak sertlik var yağ bezesi gibi mi desem öyle bişey o normalmi sizce gebelikten dolayı falan ola bilir hasaslaşma da var çünkü yardımcı olun korktum biraz