Merhaba kullananlar var mı acaba? Memnun musunuz? İç kısmı dar mı yani bebek büyüyünce 2-3 yaşta kullanılmaz kafası tenteye değer diyenler oldu kafam karıştı fikirlerinize ihtiyacım var. Birde zaten o yaş civarında çocukları yürümek isteyecekleri için bebek arabasında tutmak pek mümkün olmayabilir gibi geliyor