Sibel_72 21 haftalık gebeyim bugün tüm gün sol karnımda batma var çok acıyor arada adet sansıcı gibi agrım oluyor geçiyor ama batma geçmiyor bol su içtim bu yüzden korktum siz yaşıyor musunuz ? Normal mi anormal mi ?
262223-- Sibel_72 rahimde batma bebeğin büyüdüğü için oluyor rahim kaslarından dolayı ama karında batmayi bilmiyorum çok şiddetli ise bir doktora görünün isterseniz
Suzandefne Bilmiyorum canım. Benimde 16 haftalık ama benimde sol kasıkta çok gerilme var 1 aydır neden bilmiyorum ama