myprincessgirl Çilek yedikten sonra vücuduna dokunursan bebekte leke oluşur muş doğru mu sizce başına gelen var mı ?
Fatmanray myprincessgirl hurafe değil bence ben inanıyorum ve dikkat ediyorum etrafımdada var kendimde lekeliyim dut lekesi var kolumda
myprincessgirl Papatyaaa__ ya bazen kafayı yemek üzere buluyorum kendimi canım bir sey istiyor o an yemezsem hadi bebişim bir yerinde leke olursa diye düşünüyorum nasıl kurtulacağım bu psikolojiden
Aliasaf00 Freyan annem bana 8aylik hamileyken sırf denemek için yemiş benim belimde lekesi çıkmis inşaallah sizde olmaz
Musmutluuu Aliasaf00 aynısı annemde de olmuş. Ben de inanmıyorum böyle şeylere ama ablamda merakından denemiş görünmeyecek bir yerine dokunmuş ne olur ne olmaz diye :) ve sonuç, orası lekeli 😀
myprincessgirl Aliasaf00 zamanı var mı acaba yoksa hamileliğin ilk haftalrından leke olma ihtimali var mı
Freyan Aliasaf00 benler genelde genetik geçiyor anne babadan. Annemde olan benin aynisi benim farklı bi yerimde var.Bendeki de geçebilir muhtemelen
Sermec27 myprincessgirl yani ben oğlumda çilek yiyip bir yerime dokunmadım ciğer falan ellemedim gül falan koklamadim ama oğlumun burnunun altında leke vardı bunların hepsi hurafe iki yaşına geldi ve leke de geçti zaten leke olsa ne olacak ki kötü bir şey değil ki zamanla geçiyor üstelik