ogretmenHnmm Kubrakarahan 21.haftada detayli ultrasona girmistim 383 gr 25 cm di haftasiyla uyumlu demisti doktor.
Kubrakarahan ucarbusra35 benimde 505 gr cıktı karın cevresi gebiş kilolu dedi şekeri kes dedi size ne dediler acaba
merveliyyy Kubrakarahan bende 21. Haftadayım henüz gitmedim merak ediyorum hafta içi bir gün detaylım var bakalım çok merak ediyorum
elifaydinn 20+5 de detaylıda 410 gram çıktı 1 gün önde gidiyordu normal sınırlar içerisinde demişti 🌸
ucarbusra35 Kubrakarahan devlete sordum canım ben 500 grm dedi gerisine bişey demedi siz özelde mi bakildiniz
merveliyyy Kubrakarahan yaa sağlıkla gelsin inşallah temiz gelir canım 4 lü test temiz geldi şükür birkaç gün önce sonucjnu aldım
Kubrakarahan merveliyyy eylül sonu ekim başı gibi görünüyor tabi allah bilir🫶🏼kızımız olucak inşallah Arya koyduk adını🥰🙏 sizin ne zaman bellimi cinsiyeti adı falan eksikler ne durumda
merveliyyy Kubrakarahan bizimde erkek göktuğ Aras koyacağız kıyafet olarak birçok şey aldım takımlar zıbınlar falan genelde büyük eşyaları kaldı bebek arası beşik henüz almadım park beşik almayo düşünüyorum taşıması vs kolay olsun diye oda yapmayacağım tayinciyiz
Kayaderler Kubrakarahan evet canım 2 hafta önden gidiyordu pazartesi detaylı ultrasonumuz var bakalım ne durumdayız