Rubyyigit Kızlar ben 34+4 teyim ve bebeğim hala dönmedi. Sizin kaçıncı haftalarda döndü veya döndü mü… bir de dönerken dönüşünü hissettiniz mi🥹 azıcık aydınlatın beni lütfennnn🌸
Daisy0000 Rubyyigit 36dayım hala dönmedi :( Doktorum dönme ihtimali azaldı dedi.Dönmezse 38de sezaryen için gün verecekler
Fatma_Mehmet Rubyyigit 35.haftadayım , 2 gün önce dönmemişti bugün tekrar kontrole gittim dönmüş dedi doktor. Ama döndüğünü falan hissedecek bişey yaşamadım. Ters olduğu için zaten aşağıdaki kemiklerim ve karnımın altı feci şekilde acıyodu bişeyler olduysa da hissetmemiş olabilirim ☺️
Minisanne12 Rubyyigit Ne kadar doğru bilmiyorum ama bebek doğum kanalına girdiği zaman kasiklara baskı yapar tabi biz buna çatı ağrısı diyoruz ve göğüs altı boşalmış gibi de olur. Bu şekilde olunca bebek dönmüş ve kanala yerleşmiştir artık doğumu da kendisi belirler🌸
Sevval0308 Rubyyigit aynıyız gün olarak canım :) ilk başta makat gelisti sonra ayak gelis oldu gecen hafta gittigimdede transfers geliş yani omurgalari altta şekilde duruyor ama bence çaba göstermeye başlamış otuzsekize kadar bekleyeceğiz dedi malum otuz sekiz de tam bayram haftası acaba dönmezse bayramdan sonraki hafta mi.alir yoksa 37+4-5-6 da felan mi çok merak ediyorum
minikoannesi123 Rubyyigit 32+0′da gittiğimde dönmüştü. Döndüğünü hissetmiştim çünkü önceki günlere göre ciddi anlamda vajina bölgesinde bir baskı ve aşırı idrara çıkma durumu olmustu
Ay-5k Rubyyigit Aynı haftadayız bu çarşamba kontrolümde doktorum baş aşağı döndüğünü söyledi . Galiba hiç hissetmedim
yeni_anneadayi Rubyyigit 32 ve 33 de gittiğimde dönmemişti 36 da gittim dönmüştü ve kanala girmişti şuan 38 haftalığım dönebiliyor 37 ye kadar
civcivsuyum Benim 30 haftadan beri baş aşağı şuan 34+6yım doktorum doğum pozisyonunda artık şeklini değiştirmez dedi 😊
Prensesannesi14 civcivsuyum bende onu sorcaktim aslında benimde 33 de gittiğinmde baş aşağı dönmüş dedi çok sevindim bende normal dogum istediğim için Ama acaba tekrar döner mi dehisir mi bazıları doğuma kadar kaç kere dehisitor diyor Allah bilir içime kuşku düştü ya değişirse diye
civcivsuyum Prensesannesi14 yok korkmayın bende döner mi artık diye endişelendim de bu haftalardan sonra dönmez doğum pozisyonunu almış dedi 😊
Prensesannesi14 civcivsuyum anladım ben de şu an 34 oldum insalah dediğiniz gibi olur aramızda bir hafta War
Kizilciksurubu Rubyyigit 28. Haftada kontrolüm vardı, dönmemişti. 30. Haftada gittiğimde ise dönmüştü. İki kontrol arasında bir gün aşırı hareketliydi, içeride boks maçı var gibiydi 😁 Belki o ara dönmüş olabilir diye kendi kendime düşünüyorum :)