Hulyaao epiduralsiz suni sancısız normal doğum yaptım epidural için birşey diyemem acır acımaz bilmiyorum bazı post larda acısı var bazı sı yok diye okudum denk gelmiştim ama ıkınmam kolay oldu benim 3 kez ıkındım kızım doğdu bağırmadım sakın kaldım onun rahatlığı sanırım mümkün olduğunca sakinliğini ve nefes alma olayını kontrol altına almak gerekli diye düşünüyorum