bsraa16 bende 20+4 haftalık olduk mesela bakıyorum hiç atma tekme hemen yürüyüş yapıyorum eve gelip sol tarafa yatınca tekme atıyor. Yada biraz ev işi yapiyorum yorulunca sol tarafa uzanıyorum tekme atıyor. Böyle bu şekilde içim rahat ediyor. Kendinizi ve bebeğinizi biraz yorun sonra uzanın tekmelerini hissedeceksiniz ☺️