[silindi] canım doktorun ne olduğunu bilmiyorum dediginiz gibi radyoli uzmanı da olabilir sadece kendi doktorumu göremedim diye biraz endişeye kapıldım yorumun için çok tesekur ediyorum düşünmekten kendimi alamıyordum ilk gebeliğim olduğu için evet olumsuz git benden dün gece sabahladım baya sonra uyuya kaldım biraz daha iyi oldum🌸