Her gün kullanıyordum bir paket bitirdim kusturmuyor sadece günde bir kere kullanıyordum doktor a gittiğimde doktor her gün kullammamamı soyledi çok zorlandığınds kullan dedi çünkü bebeğe zarar olur dedi ilaçtan kaçınmaya bak dedi o günden beri de kullanmıyom benim şu an 5. Aydayım üç buçuk ay fln sürdü benim uzun sürdü gebelik zor geçiyor. Şu an bazen midem bulanıyor ama kusmuypm koku hassasiyetim geçmedi bazı yemekleri yiyemiyorum çok çok özledim ve her gün karın ağrım var zor geçiyor malesef 🥴