Kızlar aşılamanın 9. Çatlatma iğnesinin 11. Günündeyim bilenler bilir testim hiç silikleşmedi hep kopkoyu cıktı bende kandaki değeri merk ediyorum artık pozitif cıksa bile sakin kalıp sevinmeyip iki günde artıs normal mi onu takip etmek istiyorum. Erken diyenler olcak biliyorum ama 9.günde öğrenende cok olmus. Lütfen dua edin 🙏🏻🦋